Перший тиждень квітня виявився щедрим на заходи. Бібліотеки, заклади освіти, мистецькі центри – в цей час всі культурні установи з більшим ентузіазмом згадують про дитячих письменників, адже 2 квітня – Міжнародний день дитячої книги – період, коли казка зустрічається з реальністю, дата, коли відчиняються двері потаємного порталу, через який кожний може повернутися в дитинство.
Дитяча письменниця, байкарка, членкиня НСПУ, Олена Федіна (Ляшенко), виконувала роль провідника у світ моралі, справедливості й чарів: на запрошення закладів освіти й Дніпровського Будинку мистецтв провела чотири зустрічі з юними допитливими читачами у м. Дніпро та м. Кам’янське.
На запрошення Ліцею №29 (м. Кам’янське), авторка дитячих книжок відвідала здобувачів освіти третіх і четвертих класів, разом з якими помандрувала до весняного лісу, що оживає під квітневим сонечком, а відтак сповнюється новими пригодами своїх мешканців. Проте, усі вони, навіть якщо бувають неправі, виправляються, бо справжня дружба, щире кохання, справедливе серце, рішучі дії здатні подолати всі негаразди. А головний лісовий журналіст Сірьоня-мишеня простежить за порядком та повідомить авторці про нові незвичні випадки, про які читатимуть діти в майбутніх книжках.
У день народження Г. К. Андерсена привітно зустрів гостей (великих і маленьких) Дніпровський будинок мистецтв. Дощ, який до того не вщухав дві доби, припинився, а відвідувачі дізнались від байкарки казкові, однак дієві методи запобігання довготривалої зливи: познайомилися з Бабою-Хмарою та вмістом її торбинки, явищами природи, особливостями флори і фауни у весняний період за допомогою сучасних байок.
Разом з учнями 4 класу Ліцею №37 (м. Кам’янське) пані Олена здійснила прогулянку річкою. Як виявилось, крокодилів у ній немає, а от зубата Щука-злюка, у якої, в разі втрати зуба, виростає новий (і це науковий факт), водиться. І хоч поводиться вона не завжди чемно, проте байки Олени навчать і її, і всіх навколо справжнім цінностям. Живуть у водоймі й мрійники: на березі річки невтомно міряє корону Жаба-нахаба, а коли ніхто не бачить, літає засмагати на хмарах Сом-вусань.
Прочитання книжок, а тим паче їхня театралізація під час прочитання – чим і відрізняються заходи Олени від звичних атмосферних зустрічей – сприяє дитячому захопленню книгою, яке надалі переростає в уміння мислити, шукати й обробляти інформацію, інтерпретувати, досліджувати, створювати. Знаємо ж, скільки сучасних винаходів багатьом дорослим в дитинстві здавались казкою…
Пресслужба ДОО НСПУ