Материнська компанія TikTok ByteDance почала звертатися до авторів із пропозиціями у межах свого нового видавничого відділу 8th Note Press.
У квітні ByteDance подала заявку на отримання торговельної марки видавництва до Управління патентів і торгових марок США, описуючи її як компанію, що надає низку книговидавничих послуг, зокрема створення друкованих, електронних та авдіокнижок.
Як повідомляє New York Times, колишня редакторка Penguin Random House Кетрін Пельц, стала менеджеркою закупівель. ByteDance наразі не оприлюднила жодної офіційної заяви для преси, однак повідомила, що видавництво 8th Note Press не пов’язане з TikTok і є виключно ініціативою ByteDance.
Неназваний автор, якому видавництво пропонувало співпрацю, висловив стурбованість зв’язком 8th Note Press із TikTok, оскільки обидві компанії належать ByteDance. Він сказав: «BookTok — це спільнота, побудована на автентичності, і причина, чому вона стимулює продажі, полягає в тому, що читачі захоплюються книжками, які вони люблять. Якщо видавець зайде в цей простір і проштовхуватиме свої відео, щоб вони стали вірусними, чи це зашкодить автентичності спільноти BookTok? Мене спокушала пропозиція, оскільки TikTok дійсно успішно продає книжки, але врешті я вирішив відмовитися».
Видавництво нині шукає нові романи та фентезі.
Як відомо, у травні 2023 року оголосили про заснування TikTok Book Awards.
Джерело: The Bookseller НОВИНИTIKTOK
Прокоментуєте?