Українська у сфері послуг: на які мовні порушення найчастіше скаржаться українці

0

Найбільша кількість скарг надійшла зі столиці та Київської області. Про це повідомляє unian.ua.

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь за тиждень чинності законодавчого положення про обслуговування споживачів українською мовою отримав 195 скарг і звернень.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

«Рівно тиждень тому, 16 січня, набула чинності стаття 30 закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». За ці дні до Секретаріату уповноваженого із захисту державної мови надійшло 195 скарг і звернень громадян, найбільша кількість яких — із Києва та Київської області (74), найменша – з півдня та сходу України. Львів’яни надіслали 17 звернень, одесити та харків’яни — по 12″, — повідомив Кремінь.

За його словами, більшість – 117 — звернень стосувалися відсутності української версії сайтів інтернет-видань і сайтів інтернет-магазинів.

«Про порушення своїх прав у сфері обслуговування заявили 34 українця, щодо розміщення зовнішньої реклами недержавною мовою — 25, порушення мовного законодавства в галузі освіти — 4, використання чиновниками недержавної мови — 3», — додав Кремінь.

Кремінь також зазначив, що на телефонну лінію Секретаріату з надання додаткової інформації за минулий тиждень звернулися близько 50 осіб.

Фото УНІАН, В’ячеслав Ратинський

Прокоментуєте?

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Прокоментуйте!
Напишіть Ваше ім'я