Мурал між станціями «Майдан Незалежності» і «Хрещатик» принесе у бюджет Києва 160 000 гривень

0

Величезне зображення, яке з’явилося у довгому переході між червоною і синьою гілкою метро, поповнить бюджет столиці додатковими коштами.

Наприкінці минулого тижня у переході, який сполучає станції «Хрещатик» і «Майдан Незалежності», стартували роботи зі створення величезного муралу. На стінах почали вимальовуватися сюжети із відеогри для консолі Sony Playstation 5 «Horizon Forbidden West».

Перехід став різноколірним. Фото: Ольга Косова

Речниця метрополітену Наталія Макогон розповіла, що пасажири постійно називали перехід між Майданом і Хрещатиком найдепресивнішим місцем підземки.

«Якогось року ми навіть планували перетворити його на акваріум, однак нативної реклами тоді ще не було, проте не було охочих з адекватними пропозиціями», — згадує Наталія Макогон, додавши, що новий стінопис є прямою рекламою, з якої надходять гроші у міський бюджет.

Кілька років тому перехід планували розмалювати під акваріум. Фото: Ольга Косова

Відгуки у соцмережах на малюнок є абсолютно різними. Кияни або схвалюють мурал, зазначаючи, що тепер перехід став цікавим і яскравим… Або ж навпаки, нарікають на зайвий візуальний шум, якого в метро і так достатньо.

У будь-якому випадку зображення буде розміщене вздовж переходу тимчасово: в Управлінні з питань реклами КМДА розповіли «Вечірньому Києву», що договір укладений на два місяці, тобто з 1 лютого по 31 березня 2022 року.

Мурал створений за мотивами відеогри. Фото: Ольга Косова

Загальна площа муралу-реклами становить 520 кв. м. Згідно з інформацією, яку нам надали в Управлінні з питань реклами, базова місячна ціна брендування станції метро або нанесення нестандартної рекламної продукції на її стінах становить 153 гривні за 1 кв. м. Один місяць коштує понад 79 тисяч гривень, а два — збагатять бюджет столиці на майже 160 тисяч гривень. Наразі на рівні міста погоджено розміщення муралу до 31 березня.

«Кошти за такими договорами перераховуються на рахунки державного казначейства та зараховуються до цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва», — повідомили в Управлінні реклами.

Розміщення муралу погоджене на два місяці. Фото: Ольга Косова

До цього масштабне зображення у метрополітені створювали на станції «Осокорки» у 2018 році. У результаті на стелі платформи з’явилося одразу вісім муралів. Їх авторами були митці з різних куточків світу: Бразилії, Швейцарії, США, Коста-Ріки, Іспанії, Бельгії та України.

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»

Фото: Ольга Косова

vechirniy.kyiv.ua

Прокоментуєте?

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Прокоментуйте!
Напишіть Ваше ім'я