Василь Карп’юк. «після болю»

0

після болю
 
одержимі дияволом несуть хреста
 
Господи Господи
чому хрест не обпікає їхні руки?
чому їхня шкіра не чорніє?
чому їхні тіла не стають попелом?
не стають каменем?
 
не суди і не будеш осуджений
 
***
 
зневірений запитує:
твій Бог не милосердний?
твій Бог не всесильний?
чому він дозволяє вбивати невинних?
 
зневірений звинувачує Бога
у вчинках диявола
у вчинках одержимих
 
о, а ці одержимі ще й не стають попелом
не стають каменем
 
***
 
Господи Господи
 
не взивай
 
***
 
зараз найзручніше сказати
що Промисел незбагненний
що не людським болем міряється гріх
 
і якщо міряти тільки тілесним
і душевним
 
то що з духовним
 
якщо вважати найгіршим біль війни
і смерть тут і зараз
то не визнавати життя вічного
 
як пам’ятати про життя вічне
у таких коротких але убивчих болях
 
як бути таким слабким у вірі
що здаватися перед болем
 
***
 
зневірений запитує:
твій Бог не милосердний?
твій Бог не всесильний?
чому він дозволяє вбивати невинних?
 
можна припустити
що зневіреного болить його зневіра
і те що він здався перед болем
а тому шукає слабкостей у Бога
 
***
 
той хто думає
що хоч трохи віруючий
який не відчуває убивчої болі
який погодився зі зручною незбагненністю
міркує красивостями –
 
одержимі не стають
ні каменем ні попелом
тому що вони не мають тут стати нічим
 
мають цілком перейти в пекло
 
а хрест не обпікає їх рук
бо хрест – предмет чи символ людський
 
сила ж – у вірі
і сила ця не на смерть одержимих
а на спасіння вірних
і не від болю
а після болю
 
***
 
той хто думає
що хоч трохи віруючий
не може дочекатися обставин
коли стане настільки незручно
що не буде нагоди ховати страх за незбагненністю
 
коли стане настільки боляче
що зуміє взяти до рук старозавітну вогнепальну зброю
і випалювати кожного росіянина на своїй землі
 
м. Київ

litgazeta.com.ua

Прокоментуєте?

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Прокоментуйте!
Напишіть Ваше ім'я